02 September 2009

Bismillahirahmanirahim..... Alhamdulillah dengan berkat dan izinNya dapat juga saya mewujudkan laman blog ini untuk diri sendiri dan SKMM2083 iaitu Penulisan Kreatif yang diterajui oleh Dr. Mawar Shafie. Pada mulanya saya sudah membuat blog untuk subjek tersebut tetapi disebabkan ada masalah yang tidak dapat saya elakkan terpaksalah saya membuatnya kembali dengan menggunakan alamat email yang baru. Apa yang saya lalui itu sebagai suatu dugaan di bulan Ramadhan ini dan ianya banyak menguji tahap kesabaran. Namun, saya tetap bersyukur dengan hasil kerja saya sehingga dapat mewujudkan blog seumpama ini walaupun saya menyedari ianya masih mempunyai kelemahannya. Diharapkan supaya sesiapa yang melayari laman blog ini akan dapat memberikan komen yang membina kepada saya:-) Bak kata pantun Melayu;

"Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan."

No comments:

Post a Comment

Followers